Catalunya i Esuskadi mantenen la tendència a la baixa de la corba de contagis
El ministre de Sanitat, Salvador Illa, ha assegurat que Espanya podria tenir al desembre unes tres milions de dosis de la vacuna contra el Covid-19 que està desenvolupant la Universitat d’Oxford. Tot i això, ha afirmat que s’ha d’esperar que les anàlisis clíniques que es duen a terme en aquests moments superin les degudes garanties. De les 30 milions de dosis que tindrà el conjunt d’Europa, aquests 3 milions correspondrien a Espanya.
Catalunya ha afegit aquest dilluns altres 1.022 positius més per coronavirus, però manté la tendència a la baixa de la corba de contagis. També a Euskadi baixa en un centenar les noves notificacions després de sumar-ne 513 en les darreres 24 hores.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici