Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Amb Portugal, l'obertura es farà efectiva a partir de l'1 de juliol
Espanya reobrirà fronteres amb l’espai Schengen abans del previst. L’espai fronterer es reobrirà quan acabi l’estat d’alarma, el 21 de juny. A partir de diumenge que ve hi podran entrar ciutadans de la Unió Europea i de països que formin part de l’espai Schengen.
Hi ha, però, una excepció: Portugal. En aquest cas, el país que comparteix una frontera més àmplia amb Espanya no podrà aixecar els controls fins al primer de juliol. L’obertura coincidirà amb un acte amb el rei, amb Sánchez i el primer ministre de Portugal.
#ENDIRECTE A partir del 21 de juny, Espanya obrirà les fronteres a turistes procedents de països de l'espai Schengen, excepte Portugal. A partir de l'1 de juliol, podran venir de tercers països amb requisits (mateixa situació epidemiològica, controls sanitaris i reciprocitat). pic.twitter.com/VHCIa6e65W
— IB3 (@IB3) June 14, 2020
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle