L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Jenni Hermoso i Salma Paralluelo, amb dos gols per hom, han estat les estrelles del partit
La selecció espanyola s’ha imposat a Noruega. Ho ha fet per 4 a 2 a Can Misses en el primer amistós dels dos que juga a Eivissa per preparar el Mundial.
El primer gol ha arribat al minut 17 de partit. Sheila García fa una passada a Jenni Hermoso, que remata a plaer. Minuts després ha arribat l’empat després d’una errada d’Espanya. Noruega recupera la pilota i posa l’1 a 1 al marcador. Només tres minuts després torna a aparèixer la veterana Jenni Hermoso per fer un gol pràcticament calcat: Eva Navarro li passa la pilota per marcar el segon.
Després del descans, Salma Paralluelo marca el tercer al minut 52. La davantera guanya la carrera a la defensa de Noruega i amplia el marcador. 2 minuts després arriba el quart. Una altra vegada, Salma Paralluelo. La jugadora aprofita el rebuig per marcar. Al 86, Noruega marca per deixar el 4 a 2 definitiu.
El pròxim partit serà dimarts contra la Xina. També amistós i també a Can Misses.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues