L'Eivissa ha quedat amb deu jugadors al minut 38 després de l'expulsió de Jaume Villar
Derrota per la mínima del Club Esportiu Eivissa al camp de l’Espanyol B, en un partit marcat per dues decisions arbitrals. La primera, la rigorosa expulsió de Jaume Villar amb vermella directa al minut 38. El CD Eivissa ha resistit amb deu jugadors fins que, a deu minuts del final, l’àrbitre ha assenyalat un polèmic penal a favor del filial perico, que Villahermosa ha transformat en l’únic gol del partit. Els pitiüsos han pogut empatar en el descompte, però el marcador ja no s’ha mogut.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura