Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

La mostra es pot visitar fins dia 2 de març a la sala d'exposicions de l'Ajuntament Vell de Formentera
El molinet, la savina, l’estepa blanca i la posidònia són només algunes de les espècies endèmiques que podem trobar en aquesta exposició col·lectiva.
Artistes de Formentera, però també d’altres indrets de la Mediterrània que n’han volgut donar a conèixer la riquesa i la diversitat natural, cadascú amb el seu propi estil.
Es tracta d’una mostra pensada perquè l’espectador pugui identificar les plantes que coneix i descobrir les que no ha vist mai.
Aquesta exposició, amb el títol ‘Espècies vegetals endèmiques’, es podrà visitar fins dia 2 de març a la sala d’exposicions de l’Ajuntament Vell de Formentera.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor