Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
Els bombers d'Eivissa han sufocat les flames
Els bombers d’Eivissa han actuat aquest diumenge passat a darrera hora a Sant Rafel (Sant Antoni de Portmany), per un cotxe que es va calar foc enmig de la carretera. El turisme va patir una avaria a l’entrada del poble, i es va calar foc quan passaven les 11 de la nit.
El vehicle va quedar calcinat i va haver de ser retirat amb una grua. Els bombers varen arribar a temps d’apagar les flames en pocs minuts. No hi va haver ferits.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
149 incidències s’han produït a Mallorca, 59 de les quals a Palma; 77 dels incidents continuen oberts