Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
El presentador Pau Pasqual s'ha fet passar per tècnic de la tele per temptejar l'opinió del públic
Un programa, i molts d’altres, que ja han pogut veure en exclusiva diversos espectadors. Abans d’arrencar la nova temporada, hem volgut temptejar com la rebríeu i la mostra són tres famílies privilegiades, que han participat en aquest experiment.
Enganats per l’actor Pau Pasqual, que s’ha fet passar per tècnic d’IB3 Televisió, han visionat algunes de les principals novetats. El que no sabien és que tres càmeres ocultes els gravaven en tot moment per captar les seves primeres impressions. I aquesta no és l’única sorpresa, perquè el dia acaba amb la visita d’una de les cares més conegudes de la cadena: la nostra companya Marta Garau.
Podreu conèixer tots els detalls de la nova programació d’IB3 a la gala que se celebrarà dilluns a les nou del vespre. La podreu seguir en directe a través de la televisió i també de les xarxes socials. De fet, a Youtube començarem una mica abans, a les 8, amb un desplegament especial del departament digital.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora