Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
El col·lapse de l'Administració agreuja encara més la vulnerabilitat dels treballadors en ERTO
Els usuaris del Servei Públic d’Ocupació denuncien esperes de fins a tres mesos per aconseguir una cita presencial. Els principals afectats en són aquelles persones que fa mesos que no cobren els ERTO.
Aquest és el cas de n’Antonio, qui era recepcionista a Eivissa, però amb el tancament de l’hotel el van posar en ERTO. Ara, ha trobat una feina on té una jornada reduïda del 30% i ha estat quan ha començat a tenir problemes. A hores d’ara, encara no ha pogut esmenar el problema perquè la comunicació amb el SEPE cada vegada és més complicada. Altres usuaris sostenen que és impossible aconseguir una cita presencial, i el contacte telefònic és inexistent.
Algunes persones en ERTO fa mesos que no el cobren. Però, la realitat és que la gestió d’altres tràmits com la prestació d’atur o altres subsidis també es veuen afectats pel col·lapse. Actualment, hi ha més de 8.000 presol·licituds al SEPE sense atendre.
Alguns partits polítics, com Més per Mallorca, traslladen que l’Estat no compleix amb els ciutadans. L’actual plantilla del SEPE és d’uns 220 treballadors, però més de la meitat són interins.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte