Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
La directora general de Turisme, Rosana Morillo, defensa que se segueixin demanant proves PCR als viatgers que venen de fora
Turistes a l'aeroport de Palma. /CATI CLADERA
90A les portes de la temporada turística i que demà comenci Fitur a Madrid, la directora general de Turisme, Rosana Morillo, confia que el Regne Unit “qualifiqui les Balears com a destinació segura i elimini la quarantena en tornar de l’arxipèlag”, de cara al 28 de juny, que és quan aquest país revisarà el seu ‘semàfor’ de perillositat de destins. Ho ha dit a l’entrevista concedida a l’Informatiu Matí d’IB3 Ràdio. Morillo puntualitza que, ara per ara, aquest semàfor només contempla qualificar països en general, i no especifica per regions, però recorda que ja hi ha precedents per part de Regne Unit de considerar Balears o Canàries territoris més segurs que la península de manera separada.
Morillo també ha defensat que se segueixin demanant proves PCR als viatgers que venen de fora de les illes perquè “la seguretat sempre ha d’anar davant de qualsevol mesura comercial”.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare