Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

El concert de presentació a Palma havia de ser demà divendres pero ha quedat ajornat per mor de la crisi sanitària
Els sons afrancesats de la cançó “La leyenda de Hermann Hesse” son el primer tast d’una quinzena de propostes que Daniel Higiénico ens convida a escoltar a “Esperando a Robin Hood”, un disc ple de sons folklorics i produït pel multinstrumentista i company de la Quartet de Baño Band, Toni Pastor.
Daniel Higiénico du la llibertat creativa per bandera i després d’un disc de blues presenta ara “Esperando a Robin Hood”, on hi trobam cançons amb aquest romanç medieval anomenat “El Romance del caballero de hojalata”.
El flux creatiu de Daniel Higiénico no s’atura i ja ha anunciat que planeja fer un disc punk en el futur. El concert de presentació a Palma havia de ser demà divendres pero ha quedat ajornat per mor de la crisi sanitària.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La demanda cada vegada és més gran entre els restaurants i ara també entre particulars per les seves propietats saludables