Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
L'expresidenta de Madrid ha presentat el seu darrer llibre a Palma i ha criticat les polítiques implementades des del govern de Pedro Sánchez
L’expresidenta de Madrid i exministra de Cultura en el govern d’Espanya amb José María Aznar, Esperanza Aguirre, ha donat suport a la gestió que el govern de Marga Prohens fa de la crisi migratòria i la ruta algeriana. Aguirre ha afirmat que les Balears tenen “una excel·lentíssima presidenta” que ho està fent molt bé “en un moment molt difícil”, ja que, a parer seu, la ruta algeriana d’immigració “il·legal” és molt difícil mantenir, perquè “qui té les competències és el govern de la nació, i no les assumeix”.
Liberal
Unes declaracions que Aguirre ha realitzat divendres al Círculo Mallorquín, a Palma, on l’expresidenta madrilenya ha presentat el seu llibre Una liberal en política. L’autora ha defensat les bondats que, a parer seu, té la ideologia liberal per aconseguir “el desenvolupament econòmic de les societats”. Ha lloat referents com la britànica Margaret Thatcher i l’argentí Javier Milei, i ha carregat contra les polítiques implementades des del govern de Pedro Sánchez.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural