L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
L’expresidenta de la Comunitat de Madrid, Esperanza Aguirre, ha negat que ordenàs fer un seguiment dels càrrecs polítics del PP, considerats els seus rivals.
Ha estat a l’Audiència Provincial de Madrid on ha declarat com a testimoni al judici contra l’exdirector general de la Comunitat de Madrid, Sergio Gamón, el sotsdirector, Miguel Castaño, tres guàrdies civils i un tècnic de l’administració regional, acusats d’un suposat espionatge a polítics.
Aguirre ha assegurat que es va entèmer dels fets al 2009 quan ho va veure publicat en premsa i ha recordat que l’Assemblea de Madrid va obrir-ne una Comissió de seguiment en què NO es va provar que se n’haguessin produit seguiments.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues