Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

El pròxim 23 d'abril es celebrarà la cinquena edició del festival d'Ibicine a Can Ventosa
El pròxim 23 d’abril es celebrarà la cinquena edició del festival d’Ibicine. Amb 13 nominacions, “Espinas” és el curtmetratge que més opcions té d’alçar-se amb els premis Astarté. En segona posició se situa “La luz”, amb set nominacions i “La colcha i la madre” en tercera amb cinc nominacions.
Els guardons s’entregaran en el Centre Cultural Can Ventosa, en una gala que tindrà com a actuació principal de la clausura del festival Ana Guerra, qui ha aturat la seva gira amb motiu del festival. Ibicine ha rebut més de 6.000 treballs de fins a 70 països i ha entregat fins a 80 premis Astarté en aquests anys.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors