Detengut un pare per agredir un menor en un partit de futbol a Lloseta
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
Una trentena de negocis s'han unit per potenciar el comerç local amb una web de vendes en línia
Ajuntaments de les Illes han decidit ajudar el petit comerç per potenciar-ne les vendes en línia. Un dels darrers a posar-se en marxa ha estat Esporles, amb el web Esporles a Prop. En poc més d’una setmana, una trentena de negocis s’han adherit al denominat Market Place i a la targeta de punts.
A les Balears hi ha més exemples de potenciació del comerç local en línia: Alcúdia, Son Servera, Calvià, Eivissa, Manacor o Inca, també han impulsat campanyes per atreure uns clients, de cada pic, més conscienciats.
La campanya de Nadal serà una prova de foc per calibrar una iniciativa que vol plantar cara a les grans superfícies i multinacionals.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros