El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Una trentena de negocis s'han unit per potenciar el comerç local amb una web de vendes en línia
Ajuntaments de les Illes han decidit ajudar el petit comerç per potenciar-ne les vendes en línia. Un dels darrers a posar-se en marxa ha estat Esporles, amb el web Esporles a Prop. En poc més d’una setmana, una trentena de negocis s’han adherit al denominat Market Place i a la targeta de punts.
A les Balears hi ha més exemples de potenciació del comerç local en línia: Alcúdia, Son Servera, Calvià, Eivissa, Manacor o Inca, també han impulsat campanyes per atreure uns clients, de cada pic, més conscienciats.
La campanya de Nadal serà una prova de foc per calibrar una iniciativa que vol plantar cara a les grans superfícies i multinacionals.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits