Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
La Fira Dolça arriba a la 15a edició amb rebosteria per a tots els gustos
Els carrers d’Esporles s’han engalanat per celebrar la quinzena edició de la Fira Dolça. Una fira temàtica única a les illes amb la pastisseria com a protagonista. Un total de 126 paradetes s’hi han donat cita, a més de tallers de cuina i altres activitats vinculades a la gastronomia.
A la fira d’enguany, els dolços tradicionals han estat protagonistes, tot i que molts d’ells amb una versió renovada. En son exemples els cremadillos de cabrales del forn La Hogaza o l’ensaïmada de figues del Forn Fondo, que només poden elaborar durant els mesos de la tardor.
Milers de persones hi han arribat des de bon matí i les entrades per carretera s’han col·lapsat en alguns moments. Per arribar a la fira, que obre fins les sis de l’horabaixa, s’hi ha instal·lat un trenet que uneix els aparcaments que s’han habilitat al poble amb el passeig on hi ha les paradetes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania