El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
S'espera que a l'edició número 42 de la cita hi participin devers 5.000 persones des d'un total de 45 punts de sortida d'arreu de Mallorca
Mallorca viu ja a aquestes hores una d’aquelles tradicions que ja estan ben arrelades: la Pujada a Lluc a peu de la Part Forana.
És l’edició número 42, i enguany s’esperen uns 5.000 participants des de 45 punts de sortida arreu de Mallorca. La gran majoria sortirà durant la matinada, però a Esporles no han volgut esperar i ja han partit aquest dissabte horabaixa cap a Lluc.
A ritme de xeremies, els ànims s’han apoderat d’Esporles des de les 16.00 hores. La pujada a Lluc és tota una tradició per a molts. N’hi ha que l’han feta durant anys, però ara no poden. Ara bé, a la prèvia i el sopar per agafar forces no han faltat. En Miquel i n’Albert són pare i fill. Un feia 12 anys que no feia la pujada i l’altre s’estrena.
Sabates ben preparades i fermades. Camiseta, motxilla i provisions a punt… La 42a pujada a Lluc a peu de la Part Forana ja ha començat.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals