L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
80
L’Ajuntament d’Esporles posa en marxa la segona edició de la campanya per donar suport al petit comerç, a la qual s’han adherit una desena de botigues.
Els veïnats poden obtenir una targeta de punts que aniran acumulant quan comprin al municipi. La persona amb més punts aconseguirà un xec de 250 euros.
També se sortejaran dos vals de 100 euros entre les 10 primeres persones amb més punts per comprar en el petit comerç.
Aquesta és la segona edició d’aquesta iniciativa, la primera es va posar en marxa al mes de desembre, per Nadal. La batlessa d’Esporles, Maria Ramon, explica que en dos mesos i mig s’han donat d’alta unes 200 targetes.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues