Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'exseleccionador espanyol i la nedadora paralímpica oferiran una conferència a Palma
Vicente del Bosque i Teresa Perales són aquests dies a Mallorca. L’exseleccionador espanyol i la nedadora paralímpica impartiran una conferència aquest dijous a Palma sobre els valors de l’esport juntament amb Marcus Cooper Walz. Abans, han visitat el torneig que Del Bosque organitza a Mallorca i que dona gran importància al futbol d’integració.
Tot i estar retirat, l’extècnic està ben pendent de l’actualitat futbolística. Ha parlat del Reial Mallorca i el futur de Marco Asensio. Per la seva banda, Teresa Perales ha explicat com es troba després de la seva operació a l’espatlla esquerra. L’aragonesa, que acumula 27 medalles paralímpiques, es recupera per arribar amb garanties als Jocs de París 2024. Seria la seva setena participació paralímpica.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc