Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Les 2.000 persones que varen haver de ser desallotjades, ja estan tornant a ca seva
L‘incendi de Pujerra (Màlaga) ha afectat unes 3.000 hectàrees i ja està estabilitzat, segons ha explicat el ministre de la Presidència, Félix Bolaños. S’ha declarat nivell 0, això vol dir que ja no afecta nuclis urbans ni persones. Ara, s’intentarà controlar i, posteriorment, extingir. Les 2.000 persones que varen haver de ser desallotjades ja estan tornant als seus domicilis.
Les 3.000 hectàrees han afectat principalment muntanya baixa i pinar gràcies, segons el ministre, a la cooperació “total” entre les diferents administracions i als servidors públics, als quals ha agraït “enormement” la seva lluita contra aquest incendi per a aconseguir “l’èxit”. Dels tres bombers ferits, dos han estat donats d’alta, i un tercer, encara ingressat, evoluciona de forma favorable.
Bolaños ha recordat que aquesta zona ha patit, en un període molt curt de temps, dos incendis forestals “molt virulents” –en relació amb l’ocorregut el setembre de 2021 a Sierra Bermeja, en què es van cremar 10.000 hectàrees- i ha afegit que “s’han de fer polítiques públiques per fer política forestal” i evitar aquests desastres.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat