S'espera controlar el foc per a aquest dimarts, que ha afectat una hectàrea
Efectius de la Conselleria de Medi Natural han estabilitzat l’incendi forestal declarat aquest dilluns capvespre, a les 18.25 h, a Cala d’Hort, a Sant Josep de sa Talaia, a Eivissa. El foc es troba pròxim al jaciment arqueològic de ses Païsses i era de gravetat potencial zero; és a dir, sense perill per a les persones.
Allò que preocupava era que es tracta d’una zona boscosa molt àmplia. Des de minuts abans de les 19.30 h, hi han actuat, en un també ampli desplegament, cinc mitjans aeris, dues autobombes, 19 brigadistes, quatre tècnics i dos agents de medi ambient. Dits mitjans aeris han permès de perimetrar el foc, passa prèvia per a controlar-lo. De fet, s’espera que això pugui succeir durant la nit.
Incendi forestal #IFCaladHort
Estable 21:00
Gravetat potencial 0
Afectades aprox. 1 ha de pinar
Mitjans d’@AgriculturaGOIB actuant: dues autobombes, 19 brigadistes, quatre tècnics i un agent de Medi Ambient (AMA)#SantJosepDeSaTalaia #Eivissa pic.twitter.com/Kr4sGkHceg— Conselleria d’Agricultura, Pesca i Medi Natural (@AgriculturaGOIB) July 21, 2025
Aquesta zona ja va patir un petit incendi, d’escasses conseqüències, a l’agost de l’any 2020.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
L'Ajuntament no obliga els caixers a contractar assegurances individuals com a condició per inscriure's a la colcada