societat
Estabilitzat, però no controlat, l’incendi forestal originat ahir dissabte a Bera, Navarra, i que ja ha arribat també a França.
Avui matí el descens de la intensitat del vent ha permès intensificar les activitats d’extinció dels mitjans aeris.
Fins ara, l’incendi ha cremat més de 1.600 hectàrees, després d’arribar també a Guipúscoa i al País Basc francès.
El foc, que ha obligat a desallotjar per precaució diferents habitatges, ha causat la intervenció de la Unitat Militar d’Emergències.
Cercador |
La incidència acumulada (IA) en 14 dies se situa aquest dijous en 97 casos per cada 100.000 habitants, una xifra...
El president del Consell, Vicent Marí, el qual ha traslladat a la consellera que revisi la situació d'aqui a 7...
Recorden a qui va ser regidor d'Artà, Joan Escanelles, i també a Bartomeu Ginard, Llorenç Muntaner i Vicenç Miquel Piris, tots ells assassinats entre els anys 1936 i 1937.
També s'iniciarà en breu el procés participatiu per determinar a què es dedicarà la resta de l'equipament