Les classes grupals dirigides poden ser de màxim 15 persones i les sales han de romandre ventilades
L’aforament màxim als centres esportius tancats passa del 50 al 30%, d’acord amb les restriccions anti-Covid publicades avui al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB). Gimnassos, sales de musculació i vestuaris hauran de mantenir-se ventilats. Pel que fa a les activitats grupals dirigides, podran ser de fins a un màxim de 15 persones.
Fins ara, els gimnassos de les Balears ja tenien vigent una restricció del 50% en l’ocupació dels seus espais. La propietària del gimnàs Illes Marratxí, Naty Company, ha assegurat als micrògons d’IB3 Ràdio que les mesures que ha imposat el Govern són “massa restrictives”. Una opinió ben diferent és la de Marga Obrador, de Crossfit Manacor, qui considera les mesures “coherents”.
L’Associació d’Empresaris d’Instal·lacions Esportives de Mallorca (AEIEM) es reunirà dilluns que ve amb la Conselleria de Salut. La presidenta dels empresaris, Naty Company, creu que el Govern hauria de consensuar amb els professionals del sector aquest tipus de decisions i que els hauria de concedir més temps per aplicar-les.
Escolta aquí tota la informació.
Una part del complex està ocupat i l'altra es prepara per començar la temporada turística
La víctima ha patit un accident amb una retroexcavadora