Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Segons els experts, és inevitable que acumulem tensions com angoixa, desesperació o avorriment
Segons els experts, és inevitable que anem acumulant sensacions d’angoixa, desesperació o d’avorriment a mesura que es prorroga el confinament. Els psiquiatres recomanen establir una rutina diària, pensar en el dia a dia, mantenir el contacte amb els amics i la família i ser conscients que som part de la solució per dur millor aquesta quarantena.
Fer-se la idea que estarem confinats a casa durant més d’un mes no és fàcil. Segons els experts, és inevitable que es produeixi un fenomen acumulatiu de tensions com ara angoixa, desesperació o avorriment.
Per combatre aquestes sensacions, el psiquiatre Carles Recasens apunta dues claus: establir una rutina diària i pensar en el dia a dia. També és important mantenir el contacte amb els amics i la família i ser conscients que nosaltres també som part de la solució.
Segons Recasens, i mirant cap a les Balears, que el sistema sanitari garanteixi una atenció adequada també ens ha d’aportar tranquil·litat.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora