Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El foc a la zona de Castelló ja ha cremat més de 19.000 hectàrees
Zona cremada per l'incendi a Begís en el terme municipal d'Alcublas. / Biel Aliño
137L’incendi de la Vall d’Ebo, a Alacant, ja s’ha donat per estabilitzat. Continuen ara a la zona mitjans terrestres i aeris per controlar els punts calents i evitar noves propagacions del foc, que ha arrasat un total de 13.000 hectàrees.
El foc continua avançant, però, a Begís, a Castelló. Les flames han cremat més de 19.000 hectàrees en un estudi aproximat, ja que es desconeix el perímetre exacte de l’incendi. A més, les flames avancen lentament i amenacen el paratge natural de la serra de Calderona. Així i tot, la davallada de temperatures i la humitat ajuden a contenir-lo.
De moment, es mantenen els confinaments de població a les localitats de les Alcubles i Andilla així com els desallotjaments de tres llogarets de Begís.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals