El Mallorca rebrà més d'1,5 milions d'euros per part del Consell de Mallorca
L’acord de patrocini entre el Consell de Mallorca i el RCD Mallorca és una realitat. Ambdues entitats han presentat aquest divendres el pacte que els unirà fins a final de temporada, resolent ràpidament el gran misteri: quin serà el nou nom del feu malloquinista. La proposta, al no comptar finalment amb cap promoció turística, ha apostat per un “Estadi Mallorca Son Moix” que respecta, quasi a la totalitat, el mític nom del camp. La subvenció que rebrà el club serà d’1,5 milions d’euros més taxes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura