Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
La Policia Nacional ha detectat un repunt d'aquestes estafes en les darreres setmanes
La Policia Nacional ha detectat a Eivissa un increment important de les estafes a través de mitjans en línia o el telèfon. En les darreres dues setmanes han estafat un total de 20.000 euros, un repunt molt significatiu.
Els delictes tenen en comú tècniques d’enginyeria social aplicades a través de mitjans en línia o via telefònica. Es fan passar pels titulars de comptes bancaris o altres sistemes de pagament, o bé aconsegueixen que els mateixos titulars acceptin autoritzar transferències quan el delinqüent es fa passar per alguna persona de confiança com un familiar o un treballador d’una entitat bancària.
La Policia Nacional adverteix que mai s’han de donar dades personals ni pins per telèfon, evitar connectar-se a xarxes de wifi públiques o no clicar enllaços que ens enviïn per mail o missatge, i anar directament a la font oficial.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027