Es podrà veure l’eclipsi solar des de ca meva?
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
La Policia Nacional ha detectat un repunt d'aquestes estafes en les darreres setmanes
La Policia Nacional ha detectat a Eivissa un increment important de les estafes a través de mitjans en línia o el telèfon. En les darreres dues setmanes han estafat un total de 20.000 euros, un repunt molt significatiu.
Els delictes tenen en comú tècniques d’enginyeria social aplicades a través de mitjans en línia o via telefònica. Es fan passar pels titulars de comptes bancaris o altres sistemes de pagament, o bé aconsegueixen que els mateixos titulars acceptin autoritzar transferències quan el delinqüent es fa passar per alguna persona de confiança com un familiar o un treballador d’una entitat bancària.
La Policia Nacional adverteix que mai s’han de donar dades personals ni pins per telèfon, evitar connectar-se a xarxes de wifi públiques o no clicar enllaços que ens enviïn per mail o missatge, i anar directament a la font oficial.
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
El col·lectiu d'infermeres defensa les competències de les professionals en tasques de gestió
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets