Minut de silenci a Felanitx per la dona finada durant la tempesta
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
Les Matines a la Seu arrancaran a les 23 h de la nit de Nadal i es retransmetran per IB3 Televisió
Esther Barceló començà a cantar la Sibil·la fa més de tres dècades. Membre de la capella de la Seu, l’ha interpretada a la parròquia del Terreno, entre d’altres, però aquest serà el primer cop que ho farà a la Catedral de Mallorca. Durant l’assaig principal, Esther explica que el seu objectiu principal és transmetre el significat del cant al públic, “poder interpretar-la bé, no només musicalment, sinó també el que diu la lletra i que a la gent li arribi, perquè és un text apoteòsic”.
La missa de Matines a la Seu arrancarà a les 23 h de la nit de Nadal. La celebració serà presidida pel bisbe de Mallorca, Sebastià Taltavull, i Joan Aguiló, de l’Escolania dels Vermells, pronunciarà el sermó de la Calenda.

La Seu serà també l’escenari de la primera trobada del Cant de la Sibil·la a les Catedrals de la Mediterrània. Amb presència de les sibil·les de la Seu, l’Alguer i dels llocs on s’ha reintroduït: Barcelona i València. Dia 2 de gener, hi haurà una taula rodona, i dia 3, una petita celebració en què es podran escoltar les quatre interpretacions del Cant.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
Els centres públics i concertats comptaran amb prop de 19.000 mestres i professors, 224 més que el curs passat