Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Entre les seves preocupacions: el problema de l'habitatge, els preus abusius de productes bàsics, les condicions laborals i la situació de la dona
Esther Piñeiro és, des d’aquest dissabte, la nova coordinadora d’Esquerra de Menorca. Substitueix Pablo Jiménez al càrrec.
Piñeiro ha estat escollida per liderar la formació en l’assemblea insular d’Esquerra Unida celebrada aquest dissabte matí al Centre de Convencions des Mercadal. Luis López, José María García i la pròpia Esther Piñeiro representaran Menorca a la Coordinadora Interinsular d’Esquerra Unida de les Illes Balears.
Entre les preocupacions de la nova coordinadora insular, es troba el problema de l’habitatge, els preus abusius de productes bàsics, les condicions laborals i la situació de la dona.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle