La Policia de Ciutadella atribueix a una “imprudència” l’accident greu als jocs des Pla
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat

Entre les seves preocupacions: el problema de l'habitatge, els preus abusius de productes bàsics, les condicions laborals i la situació de la dona
Esther Piñeiro és, des d’aquest dissabte, la nova coordinadora d’Esquerra de Menorca. Substitueix Pablo Jiménez al càrrec.
Piñeiro ha estat escollida per liderar la formació en l’assemblea insular d’Esquerra Unida celebrada aquest dissabte matí al Centre de Convencions des Mercadal. Luis López, José María García i la pròpia Esther Piñeiro representaran Menorca a la Coordinadora Interinsular d’Esquerra Unida de les Illes Balears.
Entre les preocupacions de la nova coordinadora insular, es troba el problema de l’habitatge, els preus abusius de productes bàsics, les condicions laborals i la situació de la dona.
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
Les primeres hipòtesis apunten que ha perdut el control de la motocicleta