Nou detinguts per diferents delictes durant el dispositiu de la Policia Nacional per les festes patronals de Maó
S'han intervingut 5 grans de "speed" i s'han aixecat més de 100 actes per consum o tinença de drogues
La iniciativa s'engega amb motiu de la festivitat de Sant ValentíLa iniciativa cerca promoure relacions afectives saludables
231
‘Estimar no és controlar’ és el lema de la campanya contra la violència masclista del Consell de Mallorca i la Federació de la Petita i Mitjana Empresa.
Repartiran cartells i adhesius a les botigues i posaran anuncis a les xarxes socials. La iniciativa, engegada amb motiu de la festivitat de Sant Valentí, a banda de reivindicar el comerç local, cerca potenciar el compromís social dels establiments per promoure relacions afectives saludables.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'han intervingut 5 grans de "speed" i s'han aixecat més de 100 actes per consum o tinença de drogues
La mostra 'Una mirada enrere' repassa 40 anys de trajectòria del pintor
Va resultat ferit amb arma blanca aquesta nit passada