Ciutadella vetla el Be de Sant Joan 2026
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Son Santjoan és l'aeroport espanyol amb més activitat i les Balears, la destinació turística líder a Espanya, amb un total de 10,5 milions de pernoctacions
Després d’un cap de setmana d’activitat frenètica, els aeroports de les Balears continuen amb xifres rècord en aquest primer d’agost. Son Santjoan es manté com un dels aeroports espanyols amb més activitat.
Les Illes Balears han estat la destinació turística líder Espanya durant el mes de juny, amb un total de 10,5 milions de pernoctacions, un 248% més que l’any passat i un 3% manco que el juny de l’any passat.
Les Illes també han estat la destinació preferida per al turisme rural, amb una ocupació del 64% de les places. Les pernoctacions a apartaments turístics han augmentat un 286%, comparat amb l’any passat, i vuit de cada deu corresponen a turistes estrangers.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística