Les obres del segon cinturó de Palma al Coll d’en Rabassa començaran a finals d’any
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
La marca de cervesa cerca 300 figurants pel rodatge
Era l’estiu de l’any 2009. Formentera arribava a les petites pantalles de tot l’Estat gràcies a l’espot publicitari d’una marca de cervesa.
Ara, gairebé una dècada després, hem destapat la notícia: Estrella Damm tornarà a rodar a Formentera.
La setmana passada, amb secretisme absolut, va començar el càsting a Formentera. Cerquen 300 figurants pel rodatge, que començarà el 23 d’abril i s’allargarà durant 10 dies. La setmana passada, amb secretisme absolut, va començar el càsting a la pitiüsa del sud.
No sabem, però, si, 10 anys després, la campanya servirà novament de reclam publicitari per a l’illa. O si encara queda algú per descobrir Formentera.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores