Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
La marca de cervesa cerca 300 figurants pel rodatge
Era l’estiu de l’any 2009. Formentera arribava a les petites pantalles de tot l’Estat gràcies a l’espot publicitari d’una marca de cervesa.
Ara, gairebé una dècada després, hem destapat la notícia: Estrella Damm tornarà a rodar a Formentera.
La setmana passada, amb secretisme absolut, va començar el càsting a Formentera. Cerquen 300 figurants pel rodatge, que començarà el 23 d’abril i s’allargarà durant 10 dies. La setmana passada, amb secretisme absolut, va començar el càsting a la pitiüsa del sud.
No sabem, però, si, 10 anys després, la campanya servirà novament de reclam publicitari per a l’illa. O si encara queda algú per descobrir Formentera.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles