Irene Sala i Guillem Deyà dirigeixen aquest documental coproduït per IB3 Televisió
La vida i l’art del ceramista Lluís Castaldo queden plasmats en el documental “Les formes infinites”, un viatge per la trajectòria vital i artística d’un dels referents d’aquesta disciplina a les Illes Balears.
Amb 88 anys, Castaldo continua essent un creador inquiet i revolucionari i ha deixat petjada en el món artístic amb idees pioneres, com la incorporació de la ceràmica en l’arquitectura. Beu dels grans mestres, com Llorenç Artigas i Antoni Cumella, i ha comptat amb el suport, empatia i amistat de reconeguts artistes com Joan Miró, Camilo José Cela, Blai Bonet o Baltasar Porcel.
La pel·lícula està codirigida per Guillem Deyà i Irene Sala i coproduïda per Espiral i IB3 Televisió. S’estrenarà aquest dijous a les 20 h a la Fundació Pilar i Joan Miró de Palma.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses