Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El film, dirigit per Núria Abad i Marta Hierro, explora la figura de la paleontòloga anglesa Dorothea Bate
180
El Cine Ciutat de Palma ha acollit aquest divendres horabaixa l’estrena de “Dorothea i el Myotragus”, un documental de les mallorquines Núria Abad i Marta Hierro amb il·lustracions d’Elisa Martínez.
El film explora la figura de la paleontòloga anglesa Dorothea Bate. Una dona que va lluitar contra els estereotips de gènere de la seva època i va descobrir espècies extingides al Mediterrani com el Myotragus balearicus.
Aquest dissabte, a les 22.00 hores, s’estrenarà a IB3 Televisió.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat