Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Quatre moviments que fan una passejada per la sonata, la folia i la melodia gregoriana
I en aquests instants, a l’Auditòrium de Palma, té lloc el sisè concert de la temporada de l’Orquestra Simfònica de Balears. A més d’interpretar el concert per fagot de Mozart i una sessió del ballet Petruixka d’Stravinski, avui s’estrena la simfonia “De Profundis”, del compositor eivissenc Miquel Àngel Roig-Francolí. Una simfonia lligada a la tradició.
Quatre moviments que fan una passejada per la sonata, la folia i la melodia gregoriana “De Profundis clamavi”. Aquests moviments fan referència als cicles temporals, a les connexions entre passat i present, qüestions de permanença a la vida i a la profunditat del salm.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat