Primera intervenció de l’helicòpter Milana dels Bombers de Mallorca a un incendi a Manacor
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona

Marvel i Warner encapçalen la cartellera. Itàlia i Bèlgica s'uneixen per coproduir la vida d'Eleanor Marx i Kurosawa torna a la gran pantalla
Per ordre, fotogrames de les pel·lícules "Viuda Negra", "A Todo Tren. Destino Asturias", "Miss Marx" i "La Mujer del Espía".
43Ja comença el cap de setmana i, com sempre, arriben les novetats presents actualment a les cartelleres dels cinemes:
“VIUDA NEGRA”
La factoria Marvel presenta “Viuda Negra“. Scarlett Johansson torna a posar-se en la pell d’aquesta espia per enfrontar-se als capítols més obscurs del seu passat.
“A TODO TREN. DESTINO ASTURIAS”
Dirigida i protagonitzada per Santiago Segura en el paper de Ricardo, un pare molt responsable s’encarrega de dur el seu fill i altres 6 amics a un campament d’Astúries amb tren nocturn. S’hi afegeix Felipe, un irresponsable padrí de dos dels infants. Quan el tren arranca sense ells dos i amb els set nins dedins comença una absurda persecució.
“MISS MARX”
Aquest curiós retrat d’Eleanor Marx, la filla petita de Karl Marx i una de les primeres dones que relaciona el feminisme amb el socialisme, mostra la història de la lluita a favor dels drets dels treballadors i les dones, a més de presentar el vessant més sentimental de la seva vida.
“LA MUJER DEL ESPÍA”
Des del Japó, arriba un thriller d’espies dirigit per Kiyoshi Kurosawa. Es tracta d’un drama ambientat en els anys 40, just abans de l’inici de la Segona Guerra Mundial. Yusaku és el director d’una companyia comercial en Kobe i a un viatge descobreix un terrible secret nacional. En nom de la justícia decideix fer-lo públic, fet que el converteix immediatament en un enemic públic. No obstant, la seva dona assegura que el creu i jura que li farà costat, tot i les conseqüències.
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari