Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

Després d'un any amb sales de cinema tancades i escasses estrenes, els exhibidors esperen amb ganes l'arribada a la gran pantalla de pel·lícules molt esperades, moltes d'elles, d'acció
Després d’un any amb sales de cinema tancades i escasses estrenes, els exhibidors esperen amb ganes l’arribada a la gran pantalla, al llarg d’aquest 2021, de pel·lícules molt esperades.
Milla Jovovich torna a l’acció en “Monster Hunter”, una pel·lícula basada en el conegut vídeojoc. L’estrena s’espera per al pròxim dia 29. Un poc més tard, el pròxim mes de març, està prevista l’estrena del darrer treball de Disney. “Raya y el último dragón” conta la història d’una princesa guerrera que s’haurà d’enfrontar a un món perillós.
“James Bond”, un dels primers blockbusters que es varen cancel·lar arran de la pandèmia, arribarà als cinemes finalment el pròxim 2 d’abril. Daniel Craig repeteix en el paper del famós espia britànic, aquesta vegada acompanyat de l’actriu hispano-cubana, Ana de Armas.
Els nostàlgics hauran d’esperar fins al pròxim estiu per tornar a veure el pilot Maverick. El cèlebre personatge de Tom Cruise protagonitza la seqüela de Top Gun, més de 30 anys després de l’estrena de la pel·lícula original.
També a l’estiu arribarà “Caçafantasmes, més enllà”, amb les incorporacions de Paul Rudd i Finn Wolfhard, un dels nins protagonistes de “Stranger Things”.
Scarlett Johansson protagonitza la primera pel·lícula en solitari del personatge de Marvel, “La viuda negra”. Els homes de “The King’s man” tornen al passat en una preqüela de l’organització secreta.
I també torna “L’esquadró suïcida”, amb Margot Robbie com a Harley Quinn.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor