Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
L'objectiu és fer futures recomanacions al Govern per delimitar les zones on es pot pescar amb l'objectiu que l'espècie no desaparegui
Per primera vegada s’ha iniciat un estudi integral de les poblacions de llagosta vermella a les Pitiüses. La intenció és obtenir-ne dades per gestionar aquesta espècie de manera sostenible i evitar el seu declivi. I una de les conclusions que se n’extreu és que el nord d’Eivissa és més ric en exemplars de llagosta que el sud.
Des de l’any 2002 s’estudien les poblacions de llagosta a les Illes Balears. Ara, per primera vegada, s’ha fet a les Pitiüses amb col·laboració del Consell d’Eivissa una campanya de busseig per detectar on s’assenten les joves llagostes després de la fase larvària. L’objectiu és fer futures recomanacions al Govern per delimitar les zones on es pot pescar amb l’objectiu que l’espècie no desaparegui. En els darrers anys s’estan capturant moltes més llagostes a les illes, però la població no ha millorat, un fet que els experts consideren “perillós”.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Creuen que podria procedir d'una embarcació amb persones migrants a bord
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi