Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

L'estudi Dalumen Lab ha estat seleccionat per l'Ajuntament de Barcelona
Els llums, les imatges i els efectes sonors han inundat la façana de l’Ajuntament de Barcelona des de divendres passat. És “Brossa a Capell A”, un homenatge a Joan Brossa.
L’estudi mallorquí Dalumen Lab ha estat triat enguany per confeccionar el ‘video mapping’ de les festes de la Mercè.
Amb la poesia visual de Brossa com a referència, han creat aquest espectacle audiovisual. Brossa ja havia temptejat el món de l’animació, amb uns molinets que va fer a principis dels 90. Ara, 100 anys després del seu naixement, la seva poesia visual continua inspirant els creadors.
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló