L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els sindicats assenyalen que els resultats de les PAU no haurien de veure's com indicadors de l'estat del sistema educatiu
Els estudiants de les Balears són els que pitjor nota varen treure als passats exàmens de selectivitat. Amb una nota mitjana d’un 5.77, les Illes és l’única comunitat que no arriba al 6 i es troba a la coa. El rànquing l’encapçalen les Canàries amb una nota de 6.86. Per assignatures, els alumnes de les Balears són també els pitjors en Llengua Castellana i Literatura. I entre les comunitats amb dues llengües oficials, Catalunya és la que treu els millors resultats en aquesta matèria, a poca distància de la mitjana espanyola.
El Govern no es mostra preocupat per aquests resultats. La portaveu de l’Executiu, Pilar Costa, assegura que no es poden extreure conclusions d’aquestes notes i manté que el 2017 va ser un any de canvis, el primer que es va implementar la nova Prova d’Accés a la Universitat (PAU) de la LOMCE.
La Universitat de les Illes Balears confirma que va ser un any excepcional, perquè les directrius del Ministeri varen arribar tard. Tot i això, atribueixen els baixos resultats dels estudiants balears al ràpid accés que tenen a un lloc de feina. Els pares dels alumnes creuen que el problema ve de lluny. Consideren que s’ha de canviar la percepció social de l’educació.
Per part seva, els sindicats afirmen que els resultats no són comparables entre comunitats, ja que cada autonomia elabora un examen diferent. CCOO critica que el Ministeri ha fet públic una comparativa entre els resultats per comunitats autònomes. A més, aquest sindicat opina que els resultats de la selectivitat no haurien de veure’s com indicadors de l’estat del sistema educatiu.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari