El Ministeri reivindica l’origen menorquí de la maonesa
Ho ha fet a la seva darrera campanya 'España Sabe', protagonitzat per Leonor Watling
El taller forma part de les estades lingüístiques que l'Institut Ramon Llull organitza cada any a Mallorca
Una trentena d’estudiants de català de 13 països gaudeixen de l’estada lingüística que ofereix cada any a Mallorca l’Institut Ramon Llull.
Entre classe i classe, aprenen també català fent tallers com per exemple el que visitam: un de cuina. Sota la direcció de la cuinera Aina Cantó, han après a fer coca de trempó i coca de quarto.
“És molt interessant aquest intercanvi de cultura, també”, assenyala una de les participants, la brasilera Elisa Pereira. “I tot, en català!”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ho ha fet a la seva darrera campanya 'España Sabe', protagonitzat per Leonor Watling
Els Bombers i els tècnics d'urbanisme han inspeccionat l'immoble, que ha quedat assenyalat per un perímetre per seguretat. La inspecció inicial descarta riscos per a l'entorn i per al centre educatiu pròxim
S'intervé de manera urgent als camins per evitar que els vesins segueixin incomunicats