Els paons assilvestrats preocupen el sector agrari de Menorca
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'actriu mallorquina Ann Perelló protagonitza aquest espectacle titulat 'SÍ SÍ SÍ'
Centenars d’adolescents de diferents instituts de Menorca han anat al Teatre Principal de Maó per agafar consciència, d’una altra manera, sobre la violència masclista. Han assistit a ‘SÍ SÍ SÍ’, una obra de teatre que parla, sense embuts, sobre el desig i el consentiment, des de la llibertat individual.
Aquest espectacle narra la relació de dues parelles que estan en dues festes diferents. El punt de partida de les seves històries és molt similar, però evolucionen de manera ben diversa. És una obra commovedora, amb sentit de l’humor, que incorpora audiovisuals amb testimonis de joves que expliquen vivències en primera persona. Els estudiants han format part de l’espectacle i alguns han pujat a l’escenari del teatre per encarnar diferents personatges.
‘SÍ SÍ SÍ’ està dirigida per Joan Arqué, escrita per les neozelandeses Eleanor Bishop i Karin McCracken, i s’ha estrenat en diversos països d’arreu del món.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
La consellera Catalina Cabrer considera que els increments poden contribuir a alleujar l'impacte de l'elevat cost de la vida i de l'habitatge