Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
La mostra 'I a fora què?' recull el resultat dels quatre projectes educatius que ha impulsat el museu el darrer any
La nova exposició des Baluard no la firmen artistes de gran renom, sinó estudiants, veïns de Son Gotleu i gent gran de tres residències de Mallorca. Ells són els protagonistes de la mostra ‘I a fora què?‘, que recull el resultat dels quatre tallers educatius que ha dut a terme el museu durant el darrer any.
La instal·lació ‘Entre teles‘ recull camises, vestits i calçons que un grup de gent gran va personalitzar amb fotografies antigues i frases sobre les vivències que marcaren la seva infantesa. Un altre dels projectes es va dur a terme a la línia 7 d’autobús de Palma, per visualitzar els diferents barris que travessa durant el seu recorregut.
Una altra instal·lació, feta per dones, reflexiona sobre el feminisme i les problemàtiques de gènere. Els projectes educatius des Baluard també han arribat a diferents instituts, on els alumnes han abordat qüestions de gènere a través del llenguatge de la performance.
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases