Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Els investigadors coincideixen que ara mateix no es pot eradicar aquest patogen, però sí que es pot arribar a controlar
La Generalitat Valenciana ha confirmat 61 nous positius de ‘Xylella fastidiosa‘ en ametllers de la província d’Alacant. Aquest dilluns mateix, més de 200 investigadors arribats d’arreu del món es donen cita aquests dies a Mallorca en el Congrés europeu sobre la Xylella. Posen en comú experiències com la de Califòrnia, desenvolupant varietats resistents al bacteri.
Tots coincideixen que ara mateix no es pot eradicar aquest patogen, però sí que es pot arribar a controlar. En aquest sentit, la prioritat dels investigadors és detectar els vectors que transporten el bacteri.
Mentrestant, també s’estudia la possibilitat d’aplicar a les Balears el mètode desenvolupat a Califòrnia. Els investigadors també consideren que seria important que les Illes disposessin d’una normativa més restrictiva que la del continent per controlar l’entrada d’espècies animals i vegetals, així com altres productes susceptibles d’introduir malalties o espècies invasores, i demanen voluntat política.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç