Dos morts i 24 ferits en un incendi en un bloc d’habitatges de Magaluf, a Calvià
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
L'Associació Espanyola de Pediatria fa una crida a la calma
L’Associació Espanyola de Pediatria fa una crida a la calma davant una informació que prové d’altres països que associa l’anomenat Xoc Pediàtric amb la Covid-19. Es tracta d’un quadre clínic greu, però molt poc freqüent. De tota manera, asseguren que és una patologia coneguda i que els pediatres saben com tractar-la des dels primers símptomes.
Ara s’estudia si realment té relació amb la Covid-19 o si simplement coincideix en el temps amb la pandèmia. El portaveu del Comitè de Gestió de Malalties Infeccioses, Javier Arranz, concreta: “Entre nins a Espanya potser n’hi ha hagut 10 casos, i no tots ells en nins afectats de Covid, poden estar afectats amb altres virus”.
L’Associació de Pediatria recorda que en la majoria dels casos la Covid-19 cursa de manera lleu en els infants.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals