Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La banda terrorista anuncia el desmantellament de totes les estructures i el cessament de tota activitat política
La fi d’ETA ha arribat aquest dijous, 3 de maig de 2018. Així ho assegura en un comunicat fet públic al dematí i verificat per observadors internacionals, hores després. La banda terrorista anuncia el desmantellament de totes les estructures i el cessament de tota activitat política.
‘Publicitat’ i ‘propaganda’, les primeres reaccions a l’anunci del final d’ETA
El comunicat l’ha llegit l’històric etarra Josu ‘Ternera’. 60 anys després del seu naixement i 50 del seu primer assassinat, ETA s’autodissol avui després d’un procés fet per capítols des que el 2011 va anunciar que deixava la lluita armada. Diu que tanca un cicle històric.
Aquest dijous al migdia, agents internacionals han validat el comunicat a la fundació Henry Dunant de Ginebra. En ell, ETA redacta que com a organització abandona l’activitat política, però no enterra els seus ideals polítics.
Al comunicat d’adéu no hi ha ha cap referència a les víctimes.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella