Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Vol mostrar la seva qualitat i que no se'l conegui només per ser el fill de Samuel Eto'o
Etienne Eto’o ha fet el seu debut oficial amb la selecció del Camerún. Va ser a la Copa d’Àfrica sub-20 del passat mes de febrer. El debut del fill del mític davanter Samuel Eto’o, no va deixar indiferent ningú. Va firmar dues dianes, una d’elles aquest golàs de falta directa, i una assistència. Malgrat el seu bon paper, el Camerún va caure als quarts de final.
Un debut amb la selecció que li ha arribat després de la seva primera experiència fora de l’illa. Aquest estiu va fitxar per l’Oviedo per jugar a Divisió d’Honor, la màxima categoria del futbol espanyol juvenil.
Mallorca sempre ha estat casa seva. Va començar jugant a la Penya Arrabal i després va passar per les categories inferiors del Mallorca i l’Atlètic Balears. La passió pel fútbol, té clar d’on li prové. Etienne sempre ha hagut de gestionar la pressió d’un llinatge il·lustre, però ara vol construir-se el seu propi nom. Una història que en el futur, vol escriure de color vermell.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici