Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Itàlia és el país amb més víctimes mortals per coronavirus: ja suma prop d'11.000 morts
A tot el món, el contagi per coronavirus ja afecta 177 països i supera els 732.000 casos confirmats. Els Estats Units registren el major nombre de contagis al planeta amb més de 143.000 casos.
No obstant això, Europa continua sent l’epicentre de la pandèmia. Itàlia comptabilitza més de 97.000 contagis. Espanya ja supera la Xina en nombre de contagis. El país asiàtic es manté amb poc més de 82.000 casos. El segueix Alemanya, amb més de 62.000 casos.
Itàlia, però, continua sent, a dia d’avui, el país amb més víctimes per coronavirus: ja suma prop d’11.000 morts.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores