Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
L'exmagistrat de l'Alt Tribunal defensa la necessitat de modificar la Constitució
12.000 casos a l’any per a 12 jutges. És la càrrega de feina que han arribat a assumir els magistrats del Tribunal Constitucional, segons el seu exvicepresident Eugeni Gay. Ell considera que es fa un “ús abusiu” de l’Alt Tribunal fins al punt que s’ha arribat a col·lapsar. I més, tenint en compte que només un 2% de les sentències són a favor del recurrent.
Eugeni Gay qualifica d'”exagerat” l’interès de la societat respecte del que es debateix dins el Constitucional. Diu que estan sotmesos a una pressió mediàtica que “podria” arribar a afectar-ne les deliberacions. Gay va participar en la de l’Estatut Català i va fer un vot particular a la sentència, posicionant-se a favor de la pluralitat d’Espanya.
Ara exerceix d’advocat, però va ser magistrat del Constitucional entre el 2001 i el 2012 i va ser-ne el vicepresident el darrer any. Diu que és necessària una reforma de la Constitució per modificar aspectes com la divisió territorial espanyola. Sempre, diu, des del consens. Assegura que aquesta és la base de la democràcia.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat