Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Eugènia Cusí acusa l'Executiu de governar "a cops de tuit" i confirma una allau de cancel·lacions de sopars de grup
104
La presidenta de l’Associació de Bars i Restaurants de Mallorca (RBC), antiga PIMEM-Restauració, Eugènia Cusí, ha criticat durament la “confusió” que ha creat el decret del Govern que obliga a mostrar el Certificat COVID als restaurants de més de 50 comensals, però no als bars i cafeteries. “El BOIB no diu això, el BOIB diu locals de restauració, bars i restaurants, tots. El Govern no pot legislar després a través de tweets i comunicats de premsa, això genera confusió”, ha declarat Cusí en una entrevista a l‘Informatiu Matí d’IB3 Ràdio, on també ha fet referència al contenciós administratiu que part del sector ha presentat aquest dissabte passat contra la norma de l’executiu. “Ens veurem als tribunals”, ha assegurat.
Cusí també ha lamentat una allau de cancel·lacions, dels del mateix dia que l’Executiu va aprovar la mesura, sobretot de dinars i sopars de grup. També ha dit que hi ha “llistes negres de locals on no es demana el certificat i llistes verdes de locals on sí que es demana. Pel que fa als clients, n’hi ha que arriben i ja et mostren el DNI i el passaport i d’altres que s’enfaden molt”, ha declarat la responsable de l’associació, qui ha afegit que els únics que estan tranquils són els establiments petits, als quals no els afecta el decret. “Es farà molt llarg això fins al 24 de gener”, ha conclòs Cusí.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare