Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Quatre crítics gastronòmics internacionals valoren els set millors xefs de l'illa
D’aquí a dos mesos, Menorca sabrà si es converteix o no en Regió Gastronòmica Europea 2022. Tot depèn de la valoració que en faci el jurat que des d’ahir examina tant restaurants com productors alimentaris de l’illa.
Els 7 millors xefs de Menorca reunits a una cuina. L’ocasió ho mereix. El seu menú està essent valorat per 4 crítics gastronòmics internacionals, que decidiran si l’illa mereix convertir-se en Regió Gastronòmica Europea 2022.
Perquè no només es posa a prova la cuina menorquina, també la diversitat i el potencial del producte local.
El sopar i el tast al celler Binifadet ha estat el primer dels exàmens als quals s’ha enfrontat la gastronomia menorquina. Durant 4 dies, a més dels restaurants, el jurat valorarà també la implicació de pescadors i agricultors i del sector productiu alimentari.
El veredicte de l’Institut Internacional de la Gastronomia, la Cultura, les Arts i el Turisme, qui atorga el títol europeu, arribarà a principis de l’any que ve. Abans, Menorca rebrà les recomanacions del jurat.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992